11 Ocak 2013 Cuma

ASTROLOJİK KLOŞ ELBİSEM


Bu kumaşı gördüğümde aklımda canlanan şöyle diz üstü, kloş, üstü bedene oturan şık bir elbise oldu ve tabi ki hemen aldım. Ama daha önce hiç elbise deneyimim olmamıştı =)) Sonra Burda Dergisi Aralık ayı 133 nolu bu modeli gördüm, modelin anlatımında bedene sıkı saran diye bahsediyordu ki ışık yandı bende ve üst bedeni kolları olmadan kalıbını çıkardım =)) 4 gündür bir gidip bir gelen elektrikler izin verirse bu kumaşı üst beden Burda Dergisi Aralık ayı 133 nolu model, alt ise kendim pratik olarak kloş etek biçiminde kesip elbise yapacağım inşallah. Bakalım eğer başarabilirsem akşama kloş elbisemi yayınlarım. Bana kolay gelsin kızlar;)

3 yorum:

  1. Canımcım bu elbiseyi biz geçen ayki Birlikte Dikelim etkinliğinde dikmiştik biliyosundur, aklında olsun kalıp oldukça geniş, öyle bedeni falan sarmıyor malesef. 36 bedeni bile bayaa bi daraltmak gerekiyor. Ama kumaşın harikaymışş merakla bekliyorum inşallah çok güzel olur:)

    YanıtlaSil