9 Ocak 2013 Çarşamba

BENİM İLHAM PERİLERİM


Kış ayında olmamız dolayısıyla ki birde bu sene örgü salaş kocaman kazaklar, tunikler oldukça revaçtayken soğuk, donuk, renksiz havalara inat canlı mı canlı kullanışlı bir kombin olmuş.


 Deri pantalonlar, deri bileklikler, çantalar, deri detaylı elbise ve kazaklardan biri mutlaka çoktan dolabımızda yerini almıştır diye düşünüyorum. Bu kombinde deri tayt pantalon + kazak mevsime ve modaya uygun olarak son derece kullanışlı ve şık biçimde kombinlenmemiş mi sizce de ?????


Ben bu kombindeki deri ceket + mesajlı svetşört + yıldızlı şala bayıldımmmmm tek kelime ile....


Evetttt gelelim assolistimize, assolistler en son çıkar malumnuz=)) Biliyorsunuz ki 2012 de kamuflaj pantolonlar, taytlar, ceketler damgasını vuran trendler arasındaydı ve bu sende öyle olmaya devam edecek gibi. Ben kamuflaj'ın kattığı sexy salaşlığı seviyorum ve tabi ki doğru kombin edilebildiğinde ;)  Birçok marka başta zara olmak üzere ceket ve gömleklerinden beğenimize sunmuştu bende bunlardan edinenlerdenim. Ancak kamuflaj parçalar bence çokta kolay kombin edilebilen parçalar değiller. Özellikle de bence renk uyumu çok önemli. ben daha çok bej, kahve ve siyahın yakıştığını düşünüyorum. Fotoğraf makineme yeni kavuştuğum için şu ana kadar kombin fotoğrafları çekemedim ancak bundan sonra çekebildiğim kadar paylaşacağım mutlaka=))
İşte bu güzellikler benim ilham kaynağım, ya sizinkiler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder