7 Ocak 2013 Pazartesi

EVDE YIRTIK KOT YAPIMI






Bir DİY projesi ile karşınızdayım. Bu siyah kot benim sade bulup bir türlü kombinleyemediğim bir parçaydı. evde yırtık kot yapımını da hep denemek istiyorken fırsat bu fırsat dedim ve her türlü riski göze alarak başladım projeme=)) İçiniz cız ederek yırtığı yapmak istediğiniz noktaya istediğiniz boyutta bir kesik atıyorsunuz. İkinci olarak 2. ve 3. resimde olduğu gibi ipleri sivri uçlu bir cisim ile tek tek çekiyorsunuz yırtığa doğru. Sonraki aşamada 4. resimde olduğu gibi altta iplikler birikiyor onları makas ile kesip istediğiniz yırtık boyutuna ulaşana kadar aynı işlemleri tekrarlıyorsunuz. Sonuç son resimde olduğu gibi gayet hoş oluyor. Fakat ben hızımı alamayıp tüm bacağa uygulayınca zaten giyemediğim kotum eşim tarafından yasaklı listeme sokuldu=((
Mutlaka Denemeniz Gereken Basit Proje İnanın kolay Gelsin Kızlar;)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder