17 Ocak 2013 Perşembe

GRİ SİMLİ SALAŞ HIRKA


Dikmek isteyipte bir türlü başlayamadığım simli hırkam. Bu hırkayı neredeyse bir ay oldu beğeneli. Ben bu model için hafif pamuklu ketenden kremli grili bir kumaş ve içi içinde krem astar, dış kenarları içinde gri simli biye aldım, Burda dergisindeki modele göre salaş ancak daha şık bir şeyler olsun istedim. Modelde astarsız ve pamuklu kumaştan daha pratik şekilde yapılmış ben biraz ışıltılı farklı bir şey hayal ettim. Olurmu bilinmez=)) ancak öğrenmek için denemek lazım. Aslında kalıbı çıkaralı ve kumaşı biçeli neredeyse 2 hafta oldu ama araya hep bir şeyler girdi ve başlayamadım bir türlü bugünde dışarıdayım, yarın pasta yapacağım arkadaşımın çocuğunun Doğum Günü için, cumartesi Doğum Günü var ancak aralarda fırsat buldukça yapmayı diliyorum=))aslında öyle bekleyen şeyler beni rahatsız ediyor fakat bazen hemen başlamak mümkün olmayıp biraz sürünmek zorunda kalıyor malesef. Bunun dışında biçip başlayamadığım POP ART kumaştan kloş elbisemde var =((( En kısa sürede bitirmek ümidiyle bana kolay gelsin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder