15 Ocak 2013 Salı

KIZ ÇOCUKLARI İÇİN ŞIK BANDANA YAPIMI

Evettttttt şimdi kız çocukları için şık mı şık bir bandana yapıyoruz anneler yada hediye etmek isteyenler;) 

MALZEMELER
1- Bandana için hafif esnek bir kumaş ( siz kumaşınız esnek değilse sonuna lastik ekleyerek o esnekliği sağlayabilirsiniz sanırım ama ben hiç o şekilde denemedim )
2- Bandananız ile uyumlu bir renkte yada tercihen zıtta olabilir tül
3- Ben bu bandana için yaprak ta yaptım isterseniz onu yapmayabilirsiniz


 Ben kurabiye kalıbını kullandım çiçek kalıbı olarak siz kendi elinizle yada başka bir kalıp ile çizebilirsiniz tabi


 Çiçek şeklinde kestiğimiz tülleri bir mum yardımı ile hafif kıvraklık kazandırıp yanlarını hafif yakıyoruz ki kumaşımızın kenarları atmasın


Resimde net anlaşılamayabilir ama denediğinizde eliniz bir kaç hatadan sonra alışıyor. Çiçek şeklinin kenarlarından muma çok yaklaştırmadan tuttuğunuzda hafif kıvrılarak çiçek şeklini alıyor. Toplamda kaç çiçek yaptım bilmiyorum ama göz kararı siz ne kadar kalın, gür, büyük bir çiçek istiyorsanız ona göre ayarlayabilirsiniz. Birde üstteki son 5 çiçeği alttakilere göre elimle ayarlayarak biraz daha küçük kestim ki kat kat bir görünümü olsun.


Çiçeğimiz bitince ortadan dikiyoruz ben en ortaya minik bir taş koydum hafif parlaması için.


Alta yaptığım bandana kısmının fotosunu çekmeyi unutmuşum ama siz bebeğinizin kafasına göre bir dikdörtgen kesip yanlarını ve ucunu dikerseniz olacaktır. Tabi illaha ki bandana yapmak zorunda değilsiniz. Bere süsleyebilirsiniz yada çiçeği çok başka projelerde kullanabilirsiniz.



Şerabi renkli olanı daha önceden yapmıştım ve onun gülünü biraz büyük istediğim için elimle bir kağıda çizip yapmıştım baktım ki oldu =)) ikinci kez sarı olanı sizlere anlatmak için yaptım.


Kim demiş benim kızım yok diye dumanım da bir dişi ve benim için hala bir bebek=))


Yakışmamışmı ama kızıma neon neon =)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder