21 Ocak 2013 Pazartesi

KOMBİN 1

Böylelikle Bloğumun ilk Günün son kombin postunu girmiş bulunayım. Fotoğraf makinem olmasına rağmen taşımaktan şikayet edip bir türlü kombin fotosu çekemedim=(( Tripodum da yoktu kiiii cumartesi günü onuda aldı benim Melek Kocam Mujks ona burdan ;) Gerçi keyfinden değilde sürekli beni çek ama çekemiyorsun, olmamış ki bu cümlelerimden sıkıldığı için alsa da neticede artık bir tripodum var kendi kendimi çekme çalışmalarına başladım bile dün :D Hoş şimdi koyacağım fotolar haftasonu gezmelerinden kalan telefon fotoları ama açılışı yapmış olmak için koydum.






Kürk Yelek: Batik
Gömlek: Koton
Asker Yeşili Tayt Pantalon: H&M
Botlar: Flo
Çanta: Collesione
Kolye: Cocosh

Bu tayt pantalonumu ve gri portföyümü bayılarak aldım sanrım uzun bir süre daha görürsünüz üzerimde :D




-Benim gibi balık sevmeyenlerdenseniz Sakaryaya yolunuz düşerse Sakarya Balıkçısından soslu ızgara mezgit denemenizi tavsiye ederim hiç balık kokusu almamanıza rağmen tüm omegaları alıyorsunuz;)
- Çok fazla pizza tüketen bir çift olmamamızdan dolayı daha önce hiç denemediğimiz sbarro pizzayı deneyelim dedik fakat fiyaskoydu. Yanık, kuru, bol salçalı, az malzemeli hamurdu sadece. Birde böyle menü alınan yerlerde içeçeklerde tek marka seçeneğinin olmasını anlamıyorum ki bu genelde Pepsi oluyor :((
-Sakaryada çayınızı, kahvenizi yudumlayabileceğiniz nezih bir yer Bİ CAKE. Kekleride harika gerçekten
-Kakuleli Türk kahvesini de ilk defa denemiş bulunmaktayım. Çok fazla nescafe  ancak ayda yılda bir Türk kahvesi tüken biri olarak  Kakuleli Türk kahvesinin gideri var mı bence var;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder