7 Ocak 2013 Pazartesi

MİNT TAŞLI KOLSUZ TİŞÖRT

Bu tişörtü bir kolsuz tişörtümü baz alarak kalıpsız çalıştım. Kumaşı bürümcüklü buruşmayan ince şifon olduğu için aynı kalıptan iki tane çıkararak astar gibi kullandım ikinci kalıbı. Sanırım buna dikiş teriminde tulum şeklinde çevirmemi diyorlarmış yada öyle bir şey ben sadece içimi göstermemesi için ve kenarlarını çevirebilceğimi sanmadığım için bu şekilde yaptım ve omuzlarına da evde olan altın sarı şerit boncuklardan işledim=)) Sanki şık mı oldu ne =))  Ancak fotoğraf makinemin olmadığı için yapılış aşamasını çekememiştim. Fakat artık fotoğraf makinem var yaptığım her şeyi aşama aşama paylaşabileceğim. Şimdilik bu postlar için affedin beni. Ancak herhangi birinin yapılışını anlatmamı isterseniz seve seve becerebildiğim kadar anlatmaya çalışırım.
Not: Birde bunların kombin fotosu olmadığı için giremedim ancak giydiğimde mutlaka kombin olarak ta paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder