15 Ocak 2013 Salı

NEON PEMBE ZİNCİR KOLYE YAPIMI

Üniversite yıllarımda almıştım kahve rengi boncuklu uzun kolyeyi ancak sıkıldım öylece duruyordu. Ivırzıvırların durduğu kutuyu karıştırırken bu uzun sarı zinciri, daha ince metal zinciri ve taşlı zinciri buldum. Üçüyle bir şeyler yapmaya çalıştım ama basit kaldı gibi geldi sanki bir canlılık eksikti. Bende bu kahve rengi boncukları söküp tek tek oje ile pembeye boyadım.( Ama sonradan pişman oldum sanki ne kadar boyasam da alttan boncuğun siyah halkları göründü. Siz doğrudan boncuk ta alabilirsiniz yada bu şekilde boyayabilirsiniz ) Uzun ince zinciri de aynı renge boyayıp sarı kalın zincirin ortasından parlak taşlı zincirle birlikte geçirip tutturdum iki köşeden. Pembe boncukları bir zincir ara ile taktım. Yapım aşamaları aşağıda bir sorunuz olursa seve seve. 
Kolay gelsin kızlar...  












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder