7 Ocak 2013 Pazartesi

NEON SARI KOLYE YAPIYORUZ

Bu üniversitedeyken aldığım bir kolye ve gerçekten hakkını veren bir kolyede fazlasıyla kullanıldı=)) Ancak uzun olduğu için ve sanırım artık sıkıldığım içinde kullanmıyordum. Bende hazır neon renkler moda iken biraz daha kullanılır bir hale getirmek istedim. öncelikle Uzun zincirini çıkardım, sonra boncukları büyükten küçüğe yan yana dizdim ve son olarak çıkardığım zinciri istediğim uzunlukta ayarlayıp tekrar taktım ve elimde daha kısa büyükten küçüğe boncuk dizili bir kolye oldu. Son dokunuşta neon sarı oje=)) Beyaz boncukları neon sarı ile her katının kuruduğundan emin olduktan sonra toplam 3 kat boyadım ve sabaha uyandığımda neon sarı güzel bir kolyem oldu.
Eğer sizinde evde kullanmadığınız takılarınız varsa bu şekilde değerlendirebilir hem takılarınıza hem hayatınıza renk katabilirsiniz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder