10 Ocak 2013 Perşembe

NEON TURUNCU KAZAK

Neon akımına kapılıp çıkamayanlardan biri de benim sanırım. Bu kumaşı bayılarak almıştım hafif esnekti ve neon du =) fakat sonu hayal kırıklığı oldu benim için yaklaşık bir ay önce Burda Dergisi 2012 kasım 129 nolu modeli bu kumaşa özenle seçip kalıbını çıkardım biçtim diktim bir baktım ki çok büyükkk=(( üstelik 36 beden dikmeme rağmen. Burda dergisinden kalıp çalışanlar az çok bilir biraz büyüktür kalıpları. Hatta ben kendim için 36 beden çıkarıp hiç dikiş payı vermeden dikerim o zaman tam olurdu. Ama bu kalıbı defalarca daralttım santim santim ama tüm bu süreçte benim hevesimde gitti sonunda dün bitirdim ama ne yakası ne omuzları içime sinmedi köşeye ayrıldı şimdilik. dergide kullanılan kumaş örgüydü zannediyorum ki hatam bu oldu ben az çok oturtturabilirim dedim ama olmadı işte. Sanırım kumaşı kız çocukları için bandana yapımında kullanabilirim :S henüz öylece beklemede yani.





1 yorum:

  1. offf renk gerçekten mükemmel!! modele de çok yakışmış aslında gayet güzel duruyor ama tabi hoşuna gitmediyse yapacak bişey yok tabi:/ burda kalıpları iyi hoş da bi de bu kadar geniş olmasalar, bizi defalarca ugrastırmasalar ne güzel olur dimi:)

    YanıtlaSil