21 Ocak 2013 Pazartesi

POP ART KLOŞ ELBİSEM

Pop art kumaşlar sanırım öncelikle perde, koltuk kumaşı olarak hayatımıza girdi sonra kıyafetler derken patladı gitti=)) aslında marilyn monroe baskılı bir pop art kumaş aramıştım fakat Sakarya da istediğin her kumaşı bulmak çok mümkün olmuyor. Şimdilik bulabildiğim Eiffel, Pizza Kulesi baskılı bu kumaştı bende kaçırmadan aldım. Sanırım 3 metreydi, bu elbise için yarısını kullandım diğer yarısını koltuklar için minik yastıklar yapmayı planlıyorum şimdilik.Kumaş alırken biraz fazla sert gelmişti elime aldığım kişi yıkadığında geçer dedi ancak ve ancak dünyanın yumuşatıcısını basmama rağmen hala dim dik =))) gerçi kloş kısmının hafif diri durmasını sağladı bu özelliği. Kalıp olarak şu yazımda bahsettiğim şekilde yaptım fakaty bu kumaş hiç ama hiç esnemiyordu bende üst bedeni yarım santim her taraftan genişlettim. Göğüs kısmı tam oldu  , bel kısmı biraz bol gerçi rahatsız edecek şekilde değil ama ben üzerine oturması gereken şeylerin öyle daha iyi durduğunu düşünüyorum eğer olursa ön ve arkalara 1 santimlik pens atmayı düşünüyorum.


Kumaşın İlk Hali=))


İçini Temizlemek için Evde Olan Gri Biyeyi Kullandım


Buda Kumaşın Elbise Olduğu Hali ;)


4 yorum:

  1. Bu elbiseleri satıyor musun? Çünkü kesinlikle almak istiyorum. Gerçekten çok güzeller ve böyle şeyler bulmak imkansız!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Melike, Bu elbiseden bana dikebilir misin?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kızlar beğenmniz beni gerçekten çok mutlu etti. Emek verip yorum yazdığınız içinde ayrıca teşekkürler. (Yanıt için tekrar kusura bakmayın faranjit sebebiyle off tum ). Elimden geldiğnce yardımcı olmaya çalışıyorum çevreme, tanıdıklardan pek fırsat kalmıyor dışarıya ancak müsait olduğum bir zaman yardımcı olmak beni sevindirir. Teşekkürler tekrar

    YanıtlaSil
  4. Müsait olduğunuz o ilk zamanı heyecanla bekliyorum.
    Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil