10 Ocak 2013 Perşembe

SİNGER DİKİŞ TEKNİKLERİ KİTABI

KİTABI ALMAYI DÜŞÜNENLERE BİR KAÇ TAVSİYE 

Singer Dikiş Teknikleri kitabını almak isteyenler için elime dün ulaşan bu ansiklopediyi=)) birazcık tanıtmak istedim. Kitap 3 bölümden oluşuyor;
1) Dikişte Kullanılan Malzemeler
2) Kullanılan Teknikler
3) Projeler 
Daha sonra bunlarda kendi içerisinde başlıklara ayrılıyor tabi ki.1. Bölümde genel olarak az çok dikişle uğraşanların bilebileceği kullanılan malzemelerden bahsediyor. Makine ayakları, makas çeşitleri, sabun vb.
2. Bölüm sanırım hepimizin en çok işine yarayacak bölümdür. Burada (aşağıda bir kaçını fotoğrafladım resmi büyülterek konuları anlatış biçimini görebilirsiniz) kol ağzı nasıl yapılır, Yaka, pervaz çeşitleri ve yapılışları gibi temel yöntemlerden fotoğraflı olarak bahsedilmiş. 3. Bölümde ise hepimizin evde yapabileceği değişik basit projelere yer verilmiş. ( Alt resimdeki çocuk eteği 3. bölümden mesela) 
Ben Kitabı sadece 2. bölüm için aldım aslında temiz dikiş öğrenmek. Kitabı genel olarak sevdim ama sanırım hiç dikiş bilgisi olmayanlara birazcık terimsel kalıyor fakat defalarca okunup resimler takip edildiğinde anlaşılamayacak bir şey yok =)) 
Fiyata gelince piyasada 40 tl ye satılıyor ancak ben UcuzlukVadisi adlı siteden 26 TL ye aldım Üstelik kargoda 2.90 mı neydi. Almak isteyenlere tavsiye ederim. Başta tereddütte de kalsam sürekli bilgilendirme mailleri atıyorlar ve zaten 2. günü kitabı teslim ettiler.  gayet düzgün çalışıyorlar onlara da Buradan teşekkür etmiş bulunayım. 

Kitabı Alalım mı Diyenlere de Bence Mutlaka Elinizin Altında Durması Gereken Bir Kitap;) Sizi Kitaptan Kareler İle Baş Başa Bırakayım. 
Şöyle Buyurun Lütfen













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder