7 Ocak 2013 Pazartesi

SPİKE YARASA KOL TUNİK



Bu kumaşı ilk gördüğümde vuruldum tek kelime ile nesine vuruldun bildiğin kumaş dediğinizi duyar gibiyim=)) haklısınız da. Ancak biraz daha diri, tatlı bir gri üstelik içi ince polar kaplı gibi hafif tüğlü kışlık bir kumaştı yani tam aradığımdan. Önceki postlarım da girdiğim tuniğin kalıbından yine fakat dikerken fotoğraflamak aklıma gelmedi ve resimsiz oldu o kısım. O kalıbı kullanarak diktim ancak farklı olarak dikiş yerlerini simli ip ile geçerek biraz ışıltı kattım ve tabi ki son dönemlerin olmazsa olmazı spike boncuklardan omuz kısımlarına işledim elim ile tek tek =)) (Spike boncukları artık her yerde bulabilirsiniz) Sonucu çok sevdim hiç bıkmadan giyebilirmişim gibi geliyor. Diyorum ya dikiş ve kumaştan profesyonel anlamda hiç mi hiç anlamıyorum sadece biraz gözlem, biraz merak, biraz araştırma benimkisi. Fakat gerçek anlamda öğrenmeyi gerçekten çok istiyorum. Dün akşam internetten Singer Dikiş Teknikleri adlı kirabı sipariş verdim umarım işime çok yaracaktır =)) Elime ulaştığında benim gibi acemiler için nasıl bir kitap olduğu konusundaki görüşlerimi de paylaşırım.
Sağlıcakla Kalın Hanımlar 


1 yorum:

  1. Var var ciddi yetenek var kesinlikle:)Bu da çok güzel olmuş Melikecim ellerine sağlık. Kitap bende de var gerçekten süper tam bir ansiklopedi kıvamında:)

    YanıtlaSil