20 Şubat 2013 Çarşamba

BEYAZ PARLAK TAŞLI DERİ BİLEKLİK YAPIYORUZ


Evettttt aldığım deri bileklikler yetmedi evde kendimde yapmaya başladım artık=) gerçekten insan anlamadan beğendiğini alıyor alıyor bir bakıyor kolleksiyona doğru gitmiş. Benim deri bileklik kutumda aynen durum böyle. Hatta onlar için ayrı bir post yapmayı bile planlar oldum o derece.

Bu beyaz deri parçası benim beyaz çantamın yandan askısı idi=)) evet çanta askısıydı. Yandan çanta kullanmak pek tarzım değil genelde çantaların içinden çıkar bende bir kutuda biriktiririm hep. Piyasada taşlı parlak beyaz deri bileklik aradım bir süre lakin Sakarya da ne bulunmuş ki o bulunsun dimi. Sıvadım kolları :
Malzemeler
1) İstediğiniz renkte parlak taşlar, boncuklar
2) Yapıştırıcı ( Bende evde başka yapıştırıcı olmadığı için şeffaf tutkal kullandım ancak sevmedim kullanışlı gelmedi, sanırım silikon ile daha iyi dururdu)
3) Timsah ağazı sanırım adı. Derinin kenarına geçirilmiş dişli metal parçadan 2 tane
4) Bilekliğin kapanmasını sağlamak için kilit, birkaç yuvarlak halka
5) Sevgiliden gelen Milango portakal parçalı bitter çikolata + Kahve =))    


Bu kısmı fotoğraflamayı unutmuşum ama malzemeyi aldığınızda görürsünüz sanırım. Bu timsah ağazı tırtıklı içi açık dar bir aparat. Deri parçasını içine iyice yerleştirip üzerine sert bir cisimle vurduğunuzda timsah ağazı gibi sıkıca derinizi tutuyor=))


Sonra rastgele boncuklarınızı yapıştırıyor, kurutuyor, timsah ağızının iki yanına kapanma halkasını takıp kullanıma açıyorsunuz.





Sonuç beni tatmin edici oldu. Sizinde denemeniz dileğiyle kolay gelsin kızlarrrrr....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder