19 Şubat 2013 Salı

BİRAZ ALIŞVERİŞ



Koton indiriminden dolabıma misafir olan son 2 parça. Az çok takip edenler bilir benim kahve, altın, krem tonlarının hayranı olduğumu bu özellikle çantalarda böyle oluyor. Farketmeden elim hep o tonlara yöneliyor. Bu çantanın rengi altın tonları ve tabi ki vurulmama yeten altın rengi bir zinciri de var =)) Hafif yılan derisi görünümlü şık bir portföy daha eklendiği için dolabıma değmeyin keyfime. Bu aralar hep tamamlayıcı parçam olacak kendisi.


Bu ayakkabıları görünce resmen vuruldum, topuk kısmı çok şirin ve şıkkk =)) sanki Winks çizgi filminde ki şu güzel kızların ayakkabılarını andırıyor gibi geldi bana;) 


Markalar artık yavaş yavaş yeni sezonlarını sergiye çıkardı. Bunlar arasında renk renk, taşlı, boncuklu vb. modelleriyle kot ceketlerde yer alıyor. Bu açık renk kot cekette mango indiriminden aldığım bir parça. Hoş eve gelince üzerimdeki duruşunu pek haz etmedim ama biz bayanlar işte indirimi görünce direk alma moduna geçmiş oluyoruz zaten.


Aslında açık ton oluşunu sevdiğim için aldım bir çok şey ile kombinlenebilir gibi geldi. Bakalım görüceğiz dimi;)


İndirimler artık son günlerini yaşarken bu fırsatlar kaçmaz bayanlar mutlaka bir dolanın derim. Almaya niyetiniz olmasa dahi mutlaka bir şeyler aldırtır bu fiyatlar. Banamı öyle geldi bilmiyorum ama bu sene koton inanılmaz derecede fiyatları indirdi özellikle ayakkabı, çanta ve takı grubunda.   
İyi Alışverişler Kızlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder