11 Şubat 2013 Pazartesi

EVDE ŞIK TAŞLI KOLYE YAPIYORUZ


Bu iplerin adı ne diye geçiyor bilmiyorum aslında bende denk gele Siyah ve bronz renginden bir metre aldım. Hafif çelik örgü gibi diri bir yapısı var ipin ve kendinden ışıltılı.Ama siz bunun yerine yaratıcılığınıza göre başka bir ip, zincir, ayakkabı bağcığı vs de kullanabilirsiniz bence.

Malzemelerimiz
1) İki tane aynı yada farklı renkte 1 metrelik kalın ip
2) İstediğiniz renkte Beyoğlu taşı diye geçiyor sanırım parlak taşlar 1 metre
3) İğne ve İplik
4) Zincir ve Klips



1 metrelik ipleri ortadan ikiye bölüyoruz böylece elimizde her biri 50 cm 2 farklı renkte 4 ipimiz oluyor. Sonra iki tane farklı rengi bir ip ve iğne yardımı ile göz kararı ile birbirine birleştiriyoruz. Bu işlemi diğer 2 ip içinde yaptığımızda elimizde iki tane birleştirilmiş 50 santimlik 2 ip oluyor.


Daha sonra 1 metrelik taşımızıda 2 ye bölüp iki tane 50 santimlik taş elde ediyoruz ve bunları diktiğimiz iki ipin üzerine ip ile birleştiriyoruz. Bu işlemi de bitirdikten sonra elimizde aşağıdaki resimdeki gibi iki tane ipimiz oluyor.Bu iki ipide birbiri ile birleştirip iki köşeye zincir takıyoruz ve taşlı kolyemiz hazır.



Buda bitmiş hali akşam çay saatinde 30 dk. içinde yaptım bitirdim ve takılarımın arasına ekledim ;) Eee malum bu yaz bol bol taş göreceğiz boyunlarımızda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder