21 Şubat 2013 Perşembe

SİMLİ PORTFÖY ÇANTA YAPIMI

Markaların 2013 çanta kolleksiyonunda değişik renk ve ebatlarda çeşitli portföy çantalar yerlerini aldı bile. Hal böyle iken Collezione indiriminden oldukça makul fiyata ancak tek renk seçeneği olan lacivert simli portföy çantadan 3 tane birden aldım=)) Bir tanesini olduğu gibi kullanmak üzere ayırdım. Diğer ikisini ise bu Diy projesi için ayırdım. Uzun süredir aklımda olan bir projeydi ancak bir türlü uygun portföy bulamamıştım istediğim gibi. Evde bizzat denemeden de paylaşmak istememiştim.
Aslında yeşil olanını daha bej tonlarında planlamıştım ancak o renk sim bulamadım, toplam 5 renk seçeneğinin arasından en içime sinen bu yeşil ve mor oldu.Bir heves koştura koştura en küçük boyutunda mor ve yeşil pul ile sim aldım. Öncelikle pul ile yapılışını denemek istedim ve mor olanından başladım. 


Malzemeler

1) İstediğiniz renkte sim 
2) İstediğiniz renkte pul
3) Şeffaf tutkal
4) Fırça



Bir tüp mor sim ve mor pulu yeteri miktarda pul ile karıştırıp çantanın önce bir yüzüne, kuruduğunda diğer yüzüne uyguladım.


Arada lacivert simlerin yoğunlukta olduğu girintili çıkıntılı rahatsız bir katman oldu ve bende bin pişman bir şekilde hayal kırıklığına uğradığımı düşünüp diğer çantaya sadece sim ile aynı işlemi uyguladım pul koymadan.


Her ikisi de kuruduğunda mor çantanın üzerinden sadece mor sim ve tutkalı karıştırıp bir kat daha geçtim. Yeşil çanta içinde aynı işlemi yaptım. Kuruduktan sonra mor çantanın aradaki tüm lacivertler kapanmış hafif çıkıntılı dokulu hoş bir tabaka oluşmuştu ve bu halini gerçekten çok sevdim=))Sonra bu 2.kat ta kuruduktan sonra ince bir tabaka halinde sadece şeffaf tutkal geçip sağlamlaşmasını istedim.


İyiki de ikisini de aynı yapmamışım aslında biri düm düz yeşil diğeri dokuya sahip hoş bir portföy oldu.


Biz renkli çantalarım ile yeni sezona hazır=))










6 yorum:

  1. This is amazing!!! Loving your blog

    xo
    Hillary @ www.thebrunetteshake.com
    Like me on facebook! https://www.facebook.com/pages/The-Brunette-Shake-by-Hillary-Gail-Stewart/

    YanıtlaSil
  2. Thank u. Hilary. I realy like your website. see you again;)

    YanıtlaSil
  3. Thanksssss.Realyy thats it.stunning clucht;)

    YanıtlaSil
  4. Perfect clucth
    Would you like follow each other? Let me k now =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank u Marta Purriños Hernández. Lets follow each other=))

      Sil