11 Şubat 2013 Pazartesi

TAŞLI KOLYE YAPIMI












Bu aralar taşlı kolye arayışı içindeydim. Ancak bulunduğum ile böyle şeyler biraz geç ulaşıyor. Bulduklarımda inanılmaz fiyatlarda oluyor. Bende sıvadım kolları kendim yapmaya karar verdim. Hoş bu taşları bulabileceğime de hiç umudum yoktu sürpriz oldu tamamen. Aslında daha farklı irili ufaklı renkli bir şeyler yapmayı planlamıştım ancak diyorum ya sadece bu 3 taşı bulabildim. 3 farklı renkten bir kolye yapmaktansa 3 farklı kolye olması fikri daha cazip geldi =)) her bir taştan 25 adet aldım sanırım. Sonrada ilk sıraya yanyana 9 tane onun bir altına 6 tane diye sıra aşağıya indi, tamamen doğaçlama yani. Sonuçta böyle birşey ortaya çıktı sanrım taşlı kolye ihtiyacımı bir sürelik böyle stokladım. Tüm bu kolyeler son bir hafta içinde yaptıklarım=)) iyi günlerde kullanmam dileğiyle.  

NOT: Her türlü soru ve görüşleriniz için cactoosdesing@gmail.com Melike KORKMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder