2 Mart 2013 Cumartesi

AYAKKABI AŞKINAAAAA

Yapamıyorum, dayanamıyorum ayakkabı görünce aşık oluyorum hele hele indirimdeyse ne yapmalı etmeli almalı moduna çoktan geçmiş oluyorum bu durum çantalarda da böyle. Tamam kabul ediyorum aldığın yer eğer bir ayakkabı mağazası değilse çok rahat olmuyorlar ama zaten arabalar ile ulaşım sağlıyoruz artık her yere, birde sanırım ayakkabıda benim önceliğim modeli oluyor hep. Biz kızlar çoğumuz öyle değilmiyiz eğer güzelse her türlü işkencelere rağmen giyilir o eşya. Bunlarda son indirimlerden payıma düşenlerden. Bu yıl bordo rengi oldukça hayatımızın içinde yer alacak, kaldı ki birde dolgu topuk olması rahatlık bakımından kaçınılmazdı. Turuncu ayakkabı daha öncede bahsettiğim FLO MİSS F. ayakkabılarından. O kadar topuğa rağmen öyle rahat oluyor ki. Şu sıralar benim favorim  Üstelik neon renkler krallığını devam ettiriyorken bu turuncu ayakkabı nasıl olur da alınmazdı =)))


LCW




FLO


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder