2 Mart 2013 Cumartesi

BU SEZON ÇİÇEKLER AÇIYORUZ

Bu sezon hemen hemen her markada çiçekli kıyafetler yerlerini aldı bile. Bu kumaşı gördüğümde bu rengarenk hali beni vurdu geçti =)) Kalan son 1,5 metreydi zar zor bu mini kloş elbiseyi çıkarabildim. Burada giymiştim bu elbiseyi. İnsana yazı özleten bir hali var kumaşın. Bu aralar kloş modellere takmış durumdayım hem rahat, hem şık duruyorlar. Elbisenin alt kısmını tam kloş olarak biçtim. Benim klasik kloş elbise kalıbımı kullandım anlayacağınız=)) ilgilenen olursa mail atmanız yeterli elimden geldiğince anlatmaya çalışırım. Kumaş ince olduğu için fıstık yeşili astar kullandım. Hem astarsız dikildiğinde çoraplarınıza takılıp üstünüze tırmanıyor kumaş, sonra onunla uğraşmak durumunda kalıyorsunuz sürekli. Hem bu benim ilk astarlı elbise çalışmamdı ve oldu =)) değmeyin keyfime...





2 yorum:

  1. gerçekten bu sene hemen hemen her markda fahiş fiyatlarda çiçekli kıyafetler yer alıyor. Böyle bir yeteneğiniz olduğu için çok şanslısınız. iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, evet seviyorum dikişle ilgilenmeyi ama sadece merak benimkisi,merak,ilgi,herhangi bir eğitim yada bilgi söz konusu değil sadece ilgi=))

    YanıtlaSil