11 Mart 2013 Pazartesi

GEÇEN HAFTANIN ÖZETİ


Sinema öncesi favori yiyeceğim Burger King Whopper Menü, Çarşı gezmeleri sonrası kurt gibi acıkan mideme ödül Popeyes Tavuk menü, Cuma günlerinin tek aktivitesi sinema günü ( Kelebeğin Rüyası ), Cumartesi akşamlarının vazgeçilmez tv keyfine eşlik eden atıştırmalık tepsimiz. 


Bu çiçek kolyemi bayılarak almama rağmen bir türlü kombinleyemiyorum malesef. Basic tişörtün üstüne kombinlemeye çalıştım ancak bir şeyler eksikmiş gibi hissettim tüm gün =)) Saçlarımı toplamayı çok sevmem aslında ancak evde tüm gün elektrikler olmayınca şekil veremedim zorunlu olarak topladım ve tüm gece baş ağrısı çekmek zorunda kaldım =((( En alttaki yeşilli kombinde haftasonu metro gezisine giderken ayak üstü çektiğim foto. Benim haftam böyle bol gezmeli geçti işte ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder