2 Mart 2013 Cumartesi

İSTANBUL KAÇAMAĞI

Uzun yıllar İstanbula alıştıktan sonra Sakaryaya geldiğimizde çok zorlanmıştık eşimle. Gidecek yer bulamadık, gezemedik, eğlenemedik bir süre ortama ve insanlara alışmakta zorlanmıştık. Şimdi alıştık fakat İstanbulun yeri ayrı ikimizde de  mümkün olduğunca ufak kaçamaklar yapmaya çalışıyoruz fakat eşim cumartesi günleri de çalış pazarları dinlendiği için çok sık olmuyor bu kaçamaklar. Geçen cumartesi izinliydi bizde soluğu İstanbul da aldık.   



İstanbula gittiğimizde otelde kalmayı tercih ediyoruz. Çünkü amacımız gezmek, eğlenmek yemek içmek=)) Nekimseye yük olmak istiyoruz nede birilerine bağlı kalmak. Beyoğlunda çok şirin bir otel odasında kaldık Mavi Konak. 


Bizim Beyoğluna gidince mutlaka yenmesi gereken şeyler vardır ve onları yapmadan asla dönmeyiz, dönersek kendimizi tatmin olmuş bulamayız bu geziden =))

1)Kokoreç ( Bol acı biber ile )
2) Tantuni
3) Islak Hamburger
4) Bol Şekerli Kürt Böreği ( Mutlaka Hamurabi de )
5) Bolçi Beyoğlu Çİkolatası ( Antep Fıtıklı ve mutlaka bitter )
6) Midye Kızartma ve Dolma



Güzel bir yemeğin üzerine güzel bir kahve



Gazeteme eşlik eden Bolçi çikolata ve çay 






Klasik cadde turu, gezmeler, yemeler, ,içmeler ve dönüşşş


Bu kumaşı uzun süre ne yapacağıma karar verememiştim hatta bu yazımda bahsetmiştim. Diktim fotoğrafladım ancak post olarak giremedim bir türlü. Elbiseyi koyamadım ama kombinini koymuş olayım böylece=))

Elbise : Ben diktim 
Ceket: Mango
Ayakkabı: MİSS F
Çanta : Collezione


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder