4 Mart 2013 Pazartesi

POP ART KLOŞ ELBİSE 2


Her zamanki klasik kloş elbise kalıbından son yaptığım pop art kumaş elbisem Daha öncede şu yazımda bir tane daha pop art elbise yapmıştım fakat onun renk tonları tam da istediğim gibi değildi. Bu kumaşı gördüğümde de almadan edemedim.


Elbisenin Arkadan Görünümü


İç kısmını kol ve yaka ağızlarını kırmızı hazır biye ile temizledim.


Kumaşım çok azdı bir metre kadar o sebeple etek ucunu kıvırabileceğim pay yoktu bende sürfile ayağı ile kırmızı ipten sürfile geçtim hem sanki modeliymiş gibi durmadımı =))
Not: İsteyen olursa elimden geldiğince kalıbı ayrıntılı şekilde anlatmaya çalışırım.

10 yorum:

  1. çok güzel bir elbise..etek uçları da gerçekten çok hoş duruyor.pratik bir çözüm olmuş.ellerinize sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler edacım. yorumun beni çok memnun ettin =)) emekleye emekleye öğrenmeye çalışıyorum işte=)) sevgilerrrr.....;)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten yaratıcı bir çözüm olmuş hem çok şirin, emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  4. MÜKEMMEL BU BENİM OLSA GİYMEM SARILIR UYURUM

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler MassieLock beğenmenize çok sevindim. Bu kadar çok beğendiğseniz yaparız inşallah sizede müsait bir zamanda =) (Yanıtiçin kusura bakmayın lütfen faranjitten başımı kaldıramıyordum birhaftadır)

    YanıtlaSil
  6. nasıl diktiğini anlatrımısn?:) çok güzl ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Merhaba "aslı bende kopyası kimde=))" isminize bakındım bulamayınca böle oldu kusura bakmayın lütfen;) Öncelikle yorumunuz için çokkk tşk tabiki elimden geldiğince anlatırım.
    Öncelikle üst beden ve alt beden ayrı ayrı çalıştım. Üst beden için üzerime tam kolsuz bir tişörtümden kalıp çıkardım.
    Alt beden için 1.30 cm eninde ve boyunda kumaşı ortadan ( boydan )ikiye katladım.Ben eteğin boyunun bitmiş halini 42 cm istiyordum 3cm hem bel hem etek kıvrımı için ayırdım toplamda 45 cm. İkiye katladığım kumaşı sağ baştan 45 cm işaretledim sonrada 20+20 işaretledim ( aslında bel ölçümüzün 4 te 1 denir hep yani bel ölçün 70 ise 17,5+17,5 işaretlemem gerek ama birazda büzgü vermek istediğim için 20+20 işaretleyip 20 nin tam ortasından bel oyuntusu vermek için aşağı doğru 20 cm daha işaretledim böylece bel oyuğumuz oluştu. sonra tekrar 45 cm eteğin diğer tarafını işaretledim. bel oyuğunun her bir noktasından 45 cm aşağı işaretleyerek eteğin boyunu oluşturdum.bel oyuğunu ve etek ucunu kesince kloş eteğimiz oluştu.
    Üst bedenin önce omuz sonrada yanlarını diktim, beline makine ile büzgü verdiğim alt kısım ile üst bedeni birleştirdim. arka ortaya 50 m lik gizli fermuar takıp kenarlara da hazır biye geçtim.
    Ancak böyle anlatılınca çok karmaşık oldu sanki =)) En kısa zamanda aynı modelden dikip aşama aşama koymayı düşünüyorum zaten o zaman daha anlaşılır olur sanırım =))

    YanıtlaSil
  8. Elbisenizin desenine bayıldım bu desen bu modele de çok güzel olmuş...Unutmadan kırmızı detaylarda....
    Ellerinize sağlık Güzel günlerde giymeniz dilegiyle...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler güllerle dikiş;) maalesef diktikten sonra bi kaç kilo aldım giymek hiç nasip olmadı çekilişle hediye etmeyi düşünüyorum.birde sizin bloğunuzu ziyaret etmek istedim ancak blog bulunamadı dedi her seferinde belki bir sorun vardır diye söylemek istedim:)

    YanıtlaSil