29 Nisan 2013 Pazartesi

DENİM ON DENİM


Bu yıl pantalon, ceket, gömlek her şeyimiz kot  biliyorsunuz =)) özellikle kot pantalon ve kot gömlek sıkça karşılaştığımız kombinler arasında. Bu yıl ve geçen yıl seksenlere dönüşü yaşarken daha modernleştirilmiş versiyonları günlük hayatımızda yoğunlukla yer almakta. Bu skinny kotumu uzun kollu bir kot gömlek ile boğmak yerine kolsuz bir kot gömlek ile hem sıcak havalara daha uyumlu hale getirmek hemde daha şık bir hale getirmek istedim. Kahverengi deri kemer ve bileklikler ile hareket katarken bordo ayakkabılar ile canlandırmaya çalıştım ancak daha canlı renkli bir ayakkabı tercih edebilirmişim fotoğraflara bakınca anladım =)) Işıltı katması amacıyla gümüş rengi clutch ile de tamamladım.










Bu ayakkabıları koton indiriminden almıştım ama giymek nasip olmamıştı. Bu kombin için ilk defa kullandım ancak altındaki etiketleri bir türlü çıkaramadım etiketler için kusura bakmayın lütfennn ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder