1 Nisan 2013 Pazartesi

İKİ HAFTA ÖNCE BEN =))

                 İki hafta önce ben diyorum çünkü yaklaşık 10 gündür yatak döşek yatıyor durumdayım. Faranjit başlangıcını ciddiye almayıp kendimi gezmelerden geri bırakmayınca 10 gün başımı kaldıramadan yatmak durumunda kaldım. Bu sırada ne bloğuma ne de başka hiç birşeye bakamadım bunun için hepinizin affına sığınıyorum ancak bomba gibi dönEceğim inşallah =)) Önümüzdeki hafta bir çekiliş yapmayı planlıyorum bu yazın trendi kocaman inci kolye ve bilekliği hediyem olacak. Biliyorsunuz ki Chanel den tutun Mango, H&M gibi dünyaca ünlü markaların kolleksiyonlarında çoktan yerini aldı inci kolyeler neden sizde de olmasın  dedim oturdum ellerimle yaptım ve inşallah şanslı bir kişininde boynunu süsleyecek =)) 


Eşim için hazırladığım bir akşam yemeğimiz =)) ve yine eşim için bahçeden topladığım kır çiçeklerimiz...




Hastane çıkışı meşhur Karadeniz fasulyesi ni denedik beğendik hayran kaldık, Ona eşlik eden ev ekmeği ve acı biber turşusu da yeme yanında yat =)) Bu taş fırında yapılan ev ekmeklerine bayılıyorum çok lezzetli oluyorlar normal fırından aldığımız ekmeklerle hiç alakası olmuyor neredeyse. Aslında ekmeği özünde çok seviyoruz aile olarak =)) ancak bu aralar eve ekmek almamaya çalışıyoruz biraz kilo durumlarında sıkıntı yaşanmaya başladı da bakalım kaç kilo verebileceğiz ;))




1 yorum:

  1. mmm bayılırım kuru fasulyeye nerde yediniz acaba ogrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil