25 Nisan 2013 Perşembe

PEMBE KLOŞ ETEK KOMBİN



Arkamdaki bol yeşilli manzarayı bundan sonra bol bol göreceksiniz sevgili takipçilerim çünkü bizim evimiz tamda o yeşilliklerin içinde =)) Havalarda şahane olunca ortaya bu kombin çıktı. Bu aralar kloş etek ve elbiselere sarmış durumdayım neredeyse her rengini dikmek istiyorum. her şeyle öyle kolay kombinlenebiliyorki. Biraz kısa dikmişim şu ana kadar diktiklerimi o sebeple yasaklılar arasında eşim triplerde=(( giyemiyorum verilecekler arasına ayrıldı hepsi bir tek bu eteğime kıyamadım renginden dolayı. Eteğimi bir dik giy projesinde dikmiştim. Kot gömlekle olan  uyumlarını çok beğendim. Eteğin rengi canlı olunca ayakkabıları daha soft tercih ettim.
 Herkese İyi Haftasonları ;) 













 
Kot Gömlek : Asos
Etek: Ben Diktim
Ayakkabı : Deichmann
Çanta : CCS
Taşlı Bileklik : Batik
Kemer: LCW 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder