17 Mayıs 2013 Cuma

GÜNÜN MAKYAJI


 Tam olarak günlük makyaj denilemez aslında belki resimlerde daha soft daha günlük gibi duruyor olabilir ancak amaçta bu zaten =)) ne çok malzeme kullanılırsa kullanılsın makyajımın çok renkli dikkat çekici olmaması daha yumuşak soft bir his yaratması ;)


Benim için makyajda olmazsa olmazı 1) Eyeliner 2) Kaş Belirginleştirici 3) Cilt Renk Eşitleyici Ürünler ( bu BB Krem olabilir, Fondöten olabilir önemli olan eşit bir cilt zemini hazırlamak ) Aslında çok fondöten kullanma taraftarı olan biri değilim ancak ergenlik sivilcelerinden kalma lekelerim var çok olmasa da sonuçta var =(( ve beni rahatsız ediyor zaten makyajın güzel olması içinde ideal bir zemin şart bence.  


Kullandığım Makyaj Malzemelerim
1) Fondöten : Deborah Mat Effect
2) Concealer : Maybelline
3) Pudra : Pastel
4) Allık : MAC Pink Blush
5) Allık : Essence Silky Touch Blush
6) Allık : The Balm Mary-lou Manizer Bir nevi ışıltılı fondöten aslında ama ben daha soft bir görünüm için allığın zemini gibi kullanmayı tercih ediyorum, Üzerine renkli allık uyguluyorum böylece daha açık yumuşak bir renk veriyor.
7) Highlighter : Flormarın bej ışıltılı bir farı, Essence İn Highlighterını, Bazende The Balmın Işıltılı Pudrasını Kullanıyorum
8) Kontürleme İçin : The Balm Bahama Mama Bronzer Poudre Bronzante Kullanıyorum
9) Eyeliner : Maybelline Jel Eyeliner
10) Maskara : Maybelline The Falsies Volum Express
11) Kaş Belirginleştirme : Flormar ın Koyu Kahve Bir Farı Kendim Keşfettim=))
12) Takma Kirpik : Linosse Her zaman değil benim için özel günlerde yada özel hissetmek istediğimde ;)
13) Fırca Setim : Gold Pro Memnunum aslında ama Sigma nın setini almak için eşime baskılar devam ediyor;)

Resimleri kendim çekmeye çalıştım ve çekilen oda biraz karanlık kalıyordu zaten makinenin ayarını da yapmadan makroda çekmişim o sebeple cilt tonum daha kırmızımtırak gibi çıkmış, hala öğrenemedim kendi kendimi Tripod ile çekmeye =(( bakalım alışacağız zamanla. Resimler için kusura bakmayın kızlarrr ;)

2 yorum:

  1. Valla resimler gayet güzel ve belirgin:) Özellikle o nanaklarındaki ışıltıya bayıldım canım ne kadar yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. Aslına 15 gün öncesine kadar simli ışıltılı hiç bir şey kullanmazdım makyajım da her şey mat, soft olsun isterdim insan değişiklik arıyor bazen o günde ilk defa terracota allık denedim hoş başımı öne eğerek çektiğim için fotoğrafı çok fazla ışıltılı çıkmış normalde o derece durmuyordu =)) ama bende sevdim şimdilik aram iyi ışıltılar ile ;)sanki elmacık kemiklerini daha belirginleştiriyor gibi geliyor dikkati o yöne çektiği için sanırım. Güzel yorumların beni çok sevindirdim canım çokkk teşekkürler;)

    YanıtlaSil