7 Mayıs 2013 Salı

HAFTA SONU BEN =))


Hafta sonu ben dedim çünkü sadece cuma-crt-pazar günü yapılan faaliyetler var postumda. Havalar şahane gidince olabildiğince dışarı attık kendimizi. Bol yemeli-İçmeli-gezmeli bir 3 gün çok iyi geldi bize.


Sakarya'da  yeni açılan İtalyan İşi restoranta gittik, ben bolonez soslu makarna eşim karışık pizza söyledi. Açıkçası ben makarnanın daha özellikli olmasını beklemiştim en azından makarnanın el açımı falan olmasını =)) anladımki çok büyük beklentiler içindeymişim. Makarnayı aldante kıvamda sevenlerdenim ancak  yediğim aldente değil resmen pişmemişti.


Eşimin pizzası fena değildi keşke bende pizza söyleseydim diye düşündüm içimden ama denemiş olduk =))


Bol bol çikolata yiyerek kendimi ödüllendirdim ( hoş buzdolabımda hiç eksik olmaz kendileri )


Kahve sever biri olarak cappucino ve tabi ki çikolata keyfi olmadan cumartesi biter mi hiç


Akşam yemeğimize eşlik eden peçetelerimiz çok sevimliydi =))


Pazar günüde mangal günü ilan edip haftaya güzel bir kapanış yapmış olduk 

  


Son olarak dumanla bir kapanış yapayım posta. Telde pıt pıt yürüyen serçeleri görüp ulaşamayan dumanın acınası hali=)) Camı açık bulsa 3.kattan aşağıya atlayacak deli kız;)
Herkese Mutlu Bir Hafta Diliyorum   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder