24 Haziran 2013 Pazartesi

NEON STİLETTO



Eşimin iş çıkışı buluştuğumuz günlerden birinden kalma kombinim. Çok kısa topuklu ayakkabılar tarzım değil aslında yumurta topuk mesela=)) Bu sezonun ve geçen sezonun parlayan yıldızı stilettolar topukları bana göre kısa olduğunu düşünsem de seviyorum =)) üstelik bu yılda neon ve parlak renkleri ile yine gözlerimizi şenlendirecekler. İnanılmaz rahat ve bence çok basit bir kombini anında şıklaştıracak kadar da işlevseller.     


Ben şimdilik dolabıma neon sarı, neon pembe, mint yeşili ve nude tonlarını ekledim bile=)) sadece gümüş rengini almak kaldı. Portföyüm mango indiriminden payıma düşenlerden, yüzüğüm sanırım izmirde bir butikten almıştım. Bu kolsuz tişörtümü çok seviyorum yurt dışından bir arkadaşımın hediyesi sağolsun beni unutmamış=) üzerindeki renklerden dolayı herşeye uyuyar diyebilirim ve kumaşı tam yazlık çokkk rahat=)))) 


Bu aralar kendimi hiç dikişe veremiyorum havalardanmıdır neden bilinmez hiç bir şey yapasım yok oysa yapacak o kadar çok şey birikti ki, ev işlerinden tutunda çarşı işlerine kadar  hepsi benim keyfimi bekliyor=((( Bakalım bu hafta başlangıcı yapacağım inşallah evden =)))






Herkese Mutlu Haftalar Diliyorum 

Skinny Jean : Koton 
Tişört : Jennifer
Portföy : Mango
Stiletto : Butik B

1 yorum:

  1. çok güzel bi kombin yapmışsın ya ben olsam bu kiyafetin altına bi tek babet uydurabilirdim:) senden öğreneceğim:)
    Bana da beklerim canım

    YanıtlaSil