22 Haziran 2013 Cumartesi

PİNK LOVE


Hafta içi güneşli günlerden kalma bu fotoğralarda , Pembe Çiçeçekli Jean, Mor - Şerabi arası bluz ve Çantam, Rose Nude tonlarında topuklu sandaletlerim  bana eşlik edenler. Çok sıcak bir gündü hatta öyle sıcaktı ki akşam üstü çekilmeme rağmen gözlerimi tam açamamışım aşağıdaki fotoğrafta=))   


Bu aralar saçlarımla ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum, Morfose Keratin Hair Serum aldım internette yaptığım yoğun araştırmalar sonucunda ancak ben yazılanlar kadar memnun kalmadım malesef. Saçımı evet yumuşak ipeksi yapıyor kırıklar azalıyor azalmasına da ( ki vaadettiği de bu zaten ancak ) saçlar kuruduktan sonra kolay şekil almasına rağmen kalıcı olmuyor sanırım aşırı yumuşattığı için ne yaparsam yapayım bir saat bile durmuyor dalgalar =((( sprey kullanmayı da sevmiyorum günlük hayatta, bakalım bir süre daha devam etmeyi düşünüyorum eğer aynı sorunu yaşamaya devam edersem sanırım eski saç sprey ve kremlerime geri dönüş yapacağım. Bir süre daha kullanıp emin olduktan sonra onunla ilgili ayrı bir post yapmayı düşünüyorum.


Bluz : Mango
Çiçekli Skinny Jean : Koton
Topuklu Sandaletler : MİSS F
Çanta : Matmazel

1 yorum:

  1. Blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum daha cok yeni ziyaret etmek istersen beklerim.Sevgiler.. www.ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil