27 Haziran 2013 Perşembe

SHADES OF GREEN


Dünden kalma yeşiller içinde benden herkese kocamannnn Merhaba=)) Bir haftayı daha devirmek üzereyiz. Bazı renkler vardır ya ne alırsanız alın o renkler sizi hep çeker daha cazip görünürler. Kahverengi, Nude, Yeşil ve Gri de benim için öyle.  Aslında yeşil çok fazla eşyam yoktur ancak yeşil rengin pozitif enerjisine, dinginliğine çok inanırım. Daha önceki postum da bahsettiğim saçlarımla ilgili problemim devam ediyor, sanırım
(Morfose Keratin Hair Serum )Kullanımımı daha fazla sürdüremeyeceğim. Söylenildiğinin aksine benim saçıma hiç yaramadı, ağırlaştırdı ve inanılmaz çabuk bozulur, şekil almaz oldu. 

Üzerimdeki gömleğim baya öncelerden aslında üniversite mezuniyet zamanımda almış olmalıyım. Çok severek aldım aslında ancak o zamanlar daha zayıftım sanırım şimdi birazcık darlaşmış=) Alıpta giyemediklerimin arasındaydı taa ki düne kadar. Bu gömleği alırken de fiyonk detayına yanmıştım hala dahada öyle=))  


Gömlek : Tifanny
Pantalon : H& M
Ayakkabı : Koton
Çanta : Koton
Yüzük ve Zincir bileklik : Koton


Herkese Şimdiden Mutlu Hafta Sonları

2 yorum:

  1. Ayakkabılarınızın tabanı kırmızı ise tadından yenmez :)

    YanıtlaSil