11 Haziran 2013 Salı

SON İKİ PARÇA



Diktiğim son iki parça. Bu aralar çok fazla odaklanamıyorum dikişe ve aslında hiçbirşeye, havalardanmıdır neden bilinmez. Üstteki Nude rengi omuz detaylı tunik, omuzlarına büyüklü küçüklü inci ve taşlar ile detaylandırdım. Bu tarz soft renkler çok kolay kombinlenebiliyor. Ancak biraz fazla bol yapmışım sanırım biraz kilolu gösteriyor gibi geldi =(((


İkinci parça neon sarı tunik. Bu tarz neon renkleri seviyorum, ruhu canlandıran bir yanı var. Üsttekinin kalıbı ile aynı sadece ön ortayı tek parça olarak çalıştım. Ancak bu sıcaklarda bu renkleri giyip dışarı çıkmak tüm kör sineklerin son durağı olmanıza neden oluyormuş onu öğrendim malesef. Bu sebeple çok giyebilceğimi zannetmiyorum =((((


Son olarak fotoğraflar için kusura bakmayın, evin en çok ışık alan odasında çekmeye çalıştım ancak çektiğim saatler akşam üstüydü ve makinenin şarjı bitmek üzereydi alel acele oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder